lördag 20 mars 2010

Stöldtripp till Bäsna

I förmiddags åkte vi till Bäsna en sväng och hälsade på hemma hos min bror och barnens kusiner. Barnen lekte och så fikade vi lite. Jag hann även med en liten sväng i deras uthus medans resten av gänget kollade på den nyinköpta 4-hjulingen. De bor nämligen i ett gammalt hus med en uthuslänga på gården och där finns det såklart massa fint som blivit kvarlämnat. Tyvär (för mig) så ska dom ju såklart ha det mesta själva sen när de byggt ut och fått iordning ordentligt. Men två fina gamla glasburkar lyckades jag i alla fall sno åt mig ;)

Jag vet inte riktigt var jag ska ha dem och vad jag ska ha i dem, men det känns som ett angenämt problem ;) Ett minipåskris nu till påsk kanske. Nån liten dekoration på och bara ett litet blockljus. Eller bara som de är. Ni kanske har något tips??

Kram kram!!

Inga kommentarer: