måndag 22 mars 2010

Sjuklingar

Idag har vi hela huset fullt i sjuklingar. Alla smågrabbar är krassliga. Sämst mår stackars Albin som har riktigt hög feber, är prickig på hela kroppen och sover och feberyrar hela dagarna. Han är så "fett sjuk" att han håller på att dö säger han själv. Så för att liva upp stämningen lite så smög jag iväg en snabbis till Barnens hus och handlade lite. Det hade precis kommit in lego från Albins favorit serie Ben 10 och det fanns en gubbe som passande hette "Frosten" så en sån fick det ju självklart bli. Sen köpte jag lite play-doh med tillbehör oxå. Albin fick lite ipren så när den hade värkat så orkade han ta sig upp en stund i alla fall. Så nu har båda killarna bakat och byggt degmonster ett bra tag. Fast det tog nog rejält på Albins krafter för efter det så sov han 3 timmar. Stackars liten!

Nya supercoola Frosten

Albin med sina degmonster

Och Fabian med sin snygging

Nu ska jag ägna mig åt alla sjuka prinsar igen.

Kram kram!!

3 kommentarer:

Jag och Prinsessorna sa...

Hej vännen..
Stackar´s de små :(... hoppas dom kryar på sig snart och lycka till i morgon. Kram /L

Lovilin sa...

Hoppas dom kryar på sig snart!

Kram
Linda

Mojebarn sa...

Alla små ungar verkar vara sjuka nu. Stackarna. Hoppas dina prinsar kryar på sig snart.