söndag 21 mars 2010

Gamla skänkar

Som jag skrivit tidigare så har jag köpt mig en jättefin gammal skänk. Den första jag köpte var tyvär helt fuktskadad och luktade mögel. Efter bara några dagar inne i värmen så började färgen spricka och flagna av. Så tjejerna jag köpte den av var jättegulliga och kom och hämtade skänken och körde hit en ny. Egentligen gillade jag den första bäst. Den var så himla charmig och lite annorlunda i modellen med sin rundade låda. Men den nya skänken är oxå jättefin och i betydligt bättre skick än den första. Så jag är jättenöjd med den oxå.

Såhär såg den första skänken ut:

Lite lustigt, det står en nästan exakt likadan glasburk på den som jag var och "snodde" i bäsna igår och som nu står på min nya skänk ;)

Nya skänken som är lite rakare i modellen







Nu ska vi göra oss redo för lite kalas här. Lillkusinen Moa fyller nämligen 1 år idag.

Kram kram!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Heeeej!
Vad fint det blev med den nya skänken och när hyllorna kom på plats! Vi måste komma hem till er snart så fort boysen blivit friska. kram Linda