onsdag 10 mars 2010

Burk-mani

För någon vecka sedan släppte jag loss på Panduros rea på nätet, idag kom paketet. Trodde inte det skulle vara så stort så jag tog en promenad och skulle hämta det. Vilket bambapaket!! Fick plocka ur allt ur kartongen och stuva in under vagnen och knöla skötväskan och en pappkassa full och sen släpa hem allt. Fast det gick bra, det var inga tunga grejer. Mest papper och plåtburkar ;) Nu har jag packat upp och är supernöjd med mina nya inköp.

Burkar, burkar, burkar...

Söta blommiga burkar till köket


Blåmönstrade


En burk till varje barn att stoppa deras först kläder och saker i


Liten låda till mina sygrejer


Liten låda till August


Massa fint pyssel som jag ska ha och göra inbjudningskort till Augusts dop av


Fina Tilda figurer som jag bland annat ska använda till att dekorera en pärm att sätta urklippta recept i


Kram kram!!

Inga kommentarer: