tisdag 9 mars 2010

Mallis i maj

Nu är det bokat och klart. Det blir Mallorca, Alcudia i maj. Ska bli så himla skönt att få komma iväg. Sist vi var utomlands var 2005 när jag var gravid med Albin. Efter det har vi haft småbarn eller så har jag varit gravid eller så har det varit fullt upp med huset eller slut på pengar. Men NU är det dax. Ska bli så himla mysigt att komma iväg hela familjen. Sola, bada och njuta i en hel vecka. Se hur grabbarna reagerar på solen, värmen, havet och att åka flygplan för första gången. Misstänker att de kommer stortrivas och inte alls vill med att hem igen ;) Min mamma och en kompis till Anders ska oxå med, så förhoppningsvis så ska jag och Anders få lite semester oxå, inte bara springa som skållade råttor efter våra 3 grabbar.
UNDERBART!!!!!!

3 kommentarer:

Annas hjärtan sa...

Ni kommer få det toppen! Det är paradiset på jorden, tycker i alla fall vi :-) Kram!

ull och betong sa...

Ja, inte kommer jag att springa efter grabbarna. Jag ska ha semester och ligga platt och sola :-))

Anonym sa...

Åhåååååååå! Ta med mig ta med mig! Kram/ Linda