torsdag 5 augusti 2010

August 11 månader

Med risk för att låta som en pensionär så måste jag ändå säga att "fasen vad tiden går fort". Det är inte klokt. Jag hinner inte alls med. Våran älskade "lilla bebis" är helt plötsligt STOR. 11 månader idag. Världens charmigaste, gladaste, duktigaste och goaste lillkille. Den här veckan har han lärt sig att gå. MIN LILLA BEBIS GÅÅÅR!! Han tultar runt och är såå himla söt. Vinglar, svajar och snubblar hela tiden men han är lika stolt för det. Och hans mamma med ;) Han har även lärt sig att peka och säga titta, vinka och prata i telefon. Han plockar upp allt som liknar en telefon, sätter den till örat och babblar och skrattar. Andra favoritsysslor just nu är att krypa runt på alla fyra med en bil och brumma så dregglet yr, klättra på allt, riva i skåp och sen busa med brorsorna såklart. Ingen kan få honom att skratta som Albin och Fabian kan. Ibland när det kör ihop sig undrar jag verkligen hur vi kunde skaffa 3 barn så tätt men när man ser dem tillsammans och utbytet de har av varandra redan nu så ångrar jag mig inte en sekund. Det är underbart med syskonkärlek :)

Sötast
Gla´skit

Pratar i telefon

Poserar lite snyggt innan han knallar iväg Här kommer jag

Kram kram!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men gud va söt han e alltså... Att han går liksom... tyckte nyss ni fick honom.
Härliga bilder!!

Kram Maud

Annas hjärtan sa...

Vad han är söt den lilla busungen! Kram på er alla!