fredag 20 augusti 2010

Mallgroda

I dag är jag lite stolt. Jag har tagit "studiobilder" helt själv, med min skruttkamera ;) Det trodde jag aldrig. Har haft min superduktiga och snälla granne Hasse här idag som fotat barnen. Först var vi ute och tog några bilder och sen riggade han upp sin utrustning i vårat vardagsrum och fotade där oxå. Kan inte påstå att barnen var sådär väldigt samarbetsvilliga. Inte de två äldsta i alla fall. Fast det var inte så viktigt heller för det var August som skulle 1-års fotograferas egentligen och han var go och glad och med på noterna. När Hasse fotat klart så passade jag på att öva lite och ta några kort på August (de andra två hade rymt fältet för länge sedan) medans blixtar och allt stog uppe och så här bra blev det. Är suuupernöjd!

Min älskade, vackra lillprins.



Så fort jag fått bilderna av Hasse så ska ni få se dem med.

Kram kram!!

Inga kommentarer: