måndag 16 augusti 2010

Dop i Smedsbo bystuga

I lördags var vi bjudna på lilla Wilma Johannas fina dop i Smedsbo. Som vanligt när det gäller min kusin är allt perfekt ordnat och ljuvligt dekorerat. Så även denna gång. Det bjöds på jätte god smörgåstårta och massa smaskigt till efterrätt.

Huvudpersonen själv, sötaste lilla Wilma.
Med mamma och pappa

En vacker fjäril i ett gammalt fönster
Hela familjen på ett och samma kort. Hör inte till vanligheterna ;)

3 av mina fina

Jag och mellan prinsen. Albin har fotat

Det bästa med hela dopet enligt grabbarna var den fina lekplatsen utanför bystugan. Där härjade de loss ordentligt i sina finkläder efter dopcermonin.

Albin med en knippe ballonger

Fabian inspekterar

August tittar på
Albin på gungbrädan

Gungar högt i det blå

Det fanns coola dinosaurier att leka med

Och massa goda hallon att plocka

Tusen tack för ett jättefint och mysigt dop.

Kram kram!!

1 kommentar:

Jag och Prinsessorna sa...

Heeeeej Kussifin! Det är ju JAG som ska tacka! Tack för att ni ville komma och för den jättefina presenten, den kommer att passa utmärkt i tjejernas rum ;)! Va skoj att ni hade det trevligt och att grabbarna hade det skoj! Tusen tack och bamsekramar! /L.