fredag 27 augusti 2010

Höstgarderob

Som jag skrev i förra inlägget så kommer det ju in så himla mycket fint i butikerna nu till hösten. Efter sommarens alla klänningar, kjolar och linnen så längtar i alla fall jag efter jens, stickade koftor, tunikor, tights, benvärmare, skinnjackor, stövlar och snygga mössor. Så jag har faktiskt köpt lite nytt till mig själv nu i veckan. Och billigt kom jag undan oxå för jeansen köpte jag på H&M:s barnavdelning för 199 kr styck. Ibland är det bra att vara liten ;)

Ett par mörka jeans med raka ben och ett par
ljusare som är lite utsvängda nertill.
Romantisk topp. Även den från H&M:s barnavdelning.
Inte så höstig kanske, men väldigt söt.
Min absoluta favorit är en supermjuk jeanstunika från Vero Moda. Den är sååå skön. Känns som att gå omkring i en gammal nattskjorta eller nåt. Och grymt snygg är den oxå ;)

Stickad, härlig kofta
Och ett par matchande bruna stövlar
Vad tycks??

Kram kram!!

3 kommentarer:

Emmas idéer sa...

Å vad mycket snyggt du shoppat. Jeanstunikan har jag med från Vero Moda, sen upptäckte jag samma tunika på Lager 70 till bättre pris... ja ja.

Skorna var skitsnygga, vart kommer de ifrån? Skulle vara snygga till mina nya jeans jag köpte på Gina idag med brunt läder frampå.

Kramar

Anonym sa...

BARNAVDELNINGEN!!?? Du är inte klok Madicken ;) De va jätte fint allting, snart behöver du inte ha några kläd bekymmer mer när arb kläderna ska va på varje dag :) Ska bli kul att du kommer tillbaka.

Kramar Maud!!

Jag och Prinsessorna sa...

Tja kussifin!! Det är så himla bra när du är ute å shoppar skiiit snygga kläder/saker!... Så det bara är för en själv att gå in och hämta ;)... hihihi... Fast det där från barnavdelningen kan man ju bara drömma om. Kraaaam