lördag 9 april 2011

Borta bra men hemma bäst

Nu är jag hemma igen efter en kanonkryssning med jobbet. Vilket härligt gäng. Vi har verkligen haft superkul. Skrattat, ätit, druckit och dansat, MASSOR av allt. Först jag var lite nervös för jag blir så himla dålig bara det gungar minsta lilla och i torsdags var det ju nästan storm men vi hade tur och båten låg kvar i hamn ända tills det slutat blåsa så det blev en helt gungfri kryssning. Suveränt!! Hade såklart med mig kameran för att dokumentera resan men min smarta sambo hade tydligen tagit ur minneskortet och glömt att sätta i det igen och jag kollade ju såklart inte det innan jag åkte. Så 5 ynka kort blev tagna. Sen fanns det inte plats för fler.

Men här kommer i alla fall bild på oss 4 brudar som delade hytt Och förresten, medans jag var borta så slog jag besöksrekord här på bloggen oxå. 216 läsare!!! En ökning med ca 45 läsare bara sådär från ena dagen till den andra. SUPERKUL!! Jag är så glad att ni tittar in och läser och kommenterar i min lilla blogg. Fortsätt med det ;)

Och jätteglad blev jag oxå för era snälla kommentarer om kortet jag tog på lilla Tyra. Fler kommer så fort jag redigerat klart dem. Och till dig Ida som frågade efter mössan så är det min duktiga mamma som stickat den. Jag kan fråga henne om hon kan tänka sig att göra fler och vad den skulle kosta i så fall.


Trevlig helg!!

1 kommentar:

ida sa...

Ja gör det, och släng iväg ett mejl sen vore det jätte gulligt =)Här är min mejl ofk09iwr@student.hig.se =)