lördag 16 april 2011

Ljuvliga tulpaner

Fick en jättefin tulpanbukett av mamma och pappa i för tidig påskpresent. De åker nämligen ner till kalmar och firar så därför var de här i torsdags och lämnde blommor och påskägg till barnen.

Ljuvligt rosa tulpaner med täta och lite fransiga blad En sån här bukett hade jag mer än gärna haft stående på vardagsrumsbordet JÄMT Albin luktar Idag blir det en utedag. Vi ska hem till Belfiores och grilla korv och hamburgare till lunch. Jag jobbade hela dagen igår så jag fick inte njuta av solen då så det tänker jag ta igen idag. Jag jobbar i dag oxå men börjar inte förän 16 så vi har ju nästan hela dagen på oss att umgås och leka i det fina vädret.


Ha en toppendag!

1 kommentar:

MalinB sa...

Tjingeling!
Ja visst är det ljuvligt med blommor hemma :)
Skulle också vilja ha det jämt!

Hoppas ni får en härlig helg!
Kram kram