torsdag 7 april 2011

Liten prinsessa

I tisdags hade jag en helt underbart söt liten gäst och hennes mysiga mamma på besök. Självklart fotades det massor och det var absolut inte lätt, det måste jag erkänna, men det var jätteroligt och jag tror vi fick till några fina bilder på underverket. Än har jag inte hunnit redigera alla bilder men ni får ett tjuvkik på min favoritbild i alla fall.



Nu ska jag ta och äta lite frukost med mina barn och sen packa det sista för snart ska jag iväg på roligheter med jobbet. Vi ska tacka av Roger som går i pension och det gör vi med en kryssning till Mariehamn. Vi har åkt en gång tidigare med jobbet och då hade vi så himla roligt att vi lätt kunnat ta en vända till. Så jag känner på mig att jag inte kommer bli besviken den här gången heller ;)

5 kommentarer:

Ida sa...

Åh vilken fin mössa kan man beställa en sån nånstans?? Vet du?? :)

Linda Hellgren sa...

Gud, vad fin bild! Om du vill fota mer kan du få göra det på mina barn! :) / Linda

Johanna sa...

Jätte fint kort!

MalinB sa...

Du är så duktig Emelie! Åh vad bra det blev :) Tack snälla!! Uffe tyckte kortet var JÄTTE gulligt :) Kram Malin

Lovilin sa...

Vilken UNDERBAR bild, vad duktig du är!!

Kram