onsdag 28 september 2011

Lovely day

I dag har vi haft en superdag och hunnit med massor. Jag började dagen med jobb mellan 8 och 13 medans Anders och barnen var hemma och slappade och hade det bra. När jag slutade hann jag med en snabbstädning och en kladdkaka och sen fick vi besök av Emma och henns söta småkillar hela eftermiddagen. Massa bus och lek för grabbarna och babbel för mammorna. Supertrevligt! Efter det kom Frida hit och vi kastade oss iväg till Lager 157 för snabbshopping. Jag blev så grymt nöjd med mina köp. Spana in vad jag fick för ynka 701 kr.
 
 
Skitsnygga sneakers till Albin 200kr

Ett varsitt par vattentäta "dagisskor" till  Albin & Fabian 15.70 kr/st (om man handlade FUNK-plagg för 200kr)

T-shirts till Albin 50 kr och 75 kr

T-shits till Fabian 50 kr och 75 kr.

Två baslinnen till mig 60 kr/st

Grå tubhalsduk till mig 50 kr

Vit flätstickad halsduk till mig 50 kr.

Amazing va?? ;)
På vägen hem stannade vi på Pronto och käkade pizza hela gänget.
En riktig toppendag!
Tack alla inblandade ;)

1 kommentar:

LyckligaPraliner sa...

Hej! Ja, det var mycket för pengarna :) men menar du att skorna kostade bara 15.70 kr st? det är ju gratis isf :)
Ann-Louise