onsdag 5 oktober 2011

Växande don till växande person

Jag hann med att få ut spjälsängen och få in den lilla växasängen i söndags så nu står den på plats. Den är alldeles lagom stor till en liten kille och har exakt samma mått som spjälsängen så det är ju smidigt med tanke på madrass och sängkläder. Börjar faktiskt tröttna lite på rummet nu. Det har i princip sett likadant ut sedan vi flyttade in för 4 år sedan. Det är bara barnen som bytts ut ;) Alla tre grabbarna har bott där. Eftersom det ligger närmast vårat sovrum så har den yngsta fått det hela tiden. Men nu börjar ju August bli lite större och det är absolut inga fler små på gång så han kommer få bo kvar där och jag skulle vilja tuffa till det lite grann fast fortfarande ha kvar den randiga väggen som jag älskar. Vi får se när jag får tid, ork och pengar till att göra något åt saken :) 





1 kommentar:

LyckligaPraliner sa...

Hihi så söt August var på bilderna när han klättrade ur sängen :) Men det är klart, har man en blöja som stötdämpare kan man ju hänga så där på kanten :))

Jag tycker att när man bytt ut spjälsängen till en växasäng blir de så stora, på nåt vis, känns det som...hmm ja tiden går verkligen fort ändå.

Ann-Louise