söndag 9 oktober 2011

Time for changes

Nu jäklar ska jag haka på Malin och göra situps varje dag. Är så trött på valken på magen som hänger över vad man än har på sig. Min vikt har jag inga problem med alls, jag väger lika mycket nu som jag gjorde innan första barnet, men den här magen man fick på köpet efter tre graviditeter vägrar tydligen att försvinna av sig själv så nu är det dax att ta i med hårdhandskarna. Egentligen så borde jag självklart träna ordentligt men jag tycker det är så himla tråkigt och dessutom så känner jag att jag inte har tid med det just nu så jag ska försöka skärpa mig med promenaderna och köra den här situpsgrejen nu och så får vi se om volangen ger med sig ;)

Haka på du oxå vettja

Vecka 1:  25 situps varje dag
Vecka 2:  50 situps varje dag
Vecka 3:  75 situps varje dag
  Vecka 4:  100 situps varje dag
  
Jag sätter fart redan i morgon. Tvättbräda here i come ;)
  
Och om 4 veckor ser jag ut såhär...

...eller kanske inte ;)

2 kommentarer:

MalinB sa...

Härligt Emelie! Ja, nu jäklar ;) hihi!!!!

Anonym sa...

http://blogg.mama.nu/olgas-blogg/2011/01/24/situps-och-nyblivna-mammor/