torsdag 22 mars 2012

Apropå kussifin

Som jag nämnde i förra inlägget så har jag en kusin och inte vilken kusin som helst utan en helt galet duktig kusin. Känner ingen som kan pyssla och greja som henne. Hon sveper ihop en tv-bänk på två röda, bygger "hus" till soptunnorna, staket, tapetserar om, snickrar matsalsgrupper och vitrinskåp, syr och pysslar som en gud. Det finns inget som Linda inte kan. Hon har grym smak, superfint och mysigt hemma och till råga på allt så är hon galet trevlig oxå. Solklart att vi är släkt med andra ord ;)
Kika gärna in i hennes blogg och inspireras av allt fint.

Det här lusthuset skulle jag bra gärna vilja flytta över till min egen gård

 Höstmysigt

Som taget ur en katalog

Fiiint

Barnrum

Ja, jag skulle nog kunna flytta in hos henne rakt av bara ;)

Och är du snabb så kanske du har turen att lägga vantarna på några av hennes fina saker som är till salu just nu.


2 kommentarer:

Lortungarna sa...

Supertack för de fina orden!! Det värmer stort! Men du är inte så pjåkig du heller min bästa fina kusin ;) Bamsekram till dig!

Evelina sa...

Tack vännen!
Ja det bästa man kan ha är folk som bryr sej, det betyder allt när sånt här händer...
Kram.