måndag 12 mars 2012

Det blir inte alltid som man tänkt sig

Men det blir nog riktigt bra ändå ;)

Jag har ju varit på jakt efter en ny säng till August i några veckor nu och den rätta har inte dykt upp. Några gobitar har jag hittat men de flesta finns alldeles för långt borta eller så kostar de 3000-4000 kr och det har jag ingen lust att betala. Och nu orkar jag inte vänta längre så jag har faktiskt köpt en säng. Den är raka motsatsen till det snirkliga jag hade tänkt mig men jag tror att det blir riktigt bra när den kommer på plats ändå. Den kostade bara 1000 kr och fanns här i stan så det kändes som ett bra alternativ och skulle drömsängen dyka upp så är det ju bara att sälja den här och köpa en ny ;) Nu har vi ju svärmor här på besök (på obestämd tid) och hon sover på Augusts rum så än blir det ingen makeover där inne. Men jag har ändå massa fix och pyssel som vimplar, kuddar och gardiner att göra klart innan det är dags att sätta igång där inne.


I kväll åker vi och hämtar hem den :)

2 kommentarer:

Annas hjärtan sa...

Kommer bli toppen tror jag! Ser fram emot att se den imorgon!

Anonym sa...

men den var väl jättefin .Passar bra till en pojke.Lycka till med resten av makeover. Kram gagga.