måndag 5 mars 2012

Familjen tajkon i tidningen

I onsdags tog vi med oss farmor för en heldag på leklandet i Falun. Vi började med lunch på McDonalds och sen körde vi fullt ös i flera timmar. Precis när vi började känna att nu är det nog dax att börja åka hemåt så kom två tjejer emot oss. Den ena med kameran i högsta hugg och den andra med ett anteckningsblock i näven så det bara skrek "tidningen" om dem och jag försökte liksom att inte titta på dem, få dem att gå förbi. Men nejda, klart som attan att de kom fram och frågade om vi ville vara med. Jag försökte mig på ett njae, det var vi nog inte så himla sugna på, men då röck Albin in som räddaren i nöden och sa att det ville vi visst det. Så det var bara att gilla läget och svara på deras frågor om nya vab-regler. Och medans jag pratade så fotade de såklart, därav den snygga minen på lilla bilden i reportaget ;) Och sen tyckte de att det vore ju jätteroligt om hela familjen kunde hoppa tillsammans på studsmattan så det var bara att kliva upp och hoppa ;)

 Hon tog typ 100 bilder när vi hoppade och utav dem var tydligen den här den bästa så jag vill absolut inte veta hur de övriga 99 bilderna såg ut ;)


Klicka på bilden så kommer du till artikeln.


Inga kommentarer: