tisdag 6 mars 2012

Var finns den rätta??

Gud vad det är jobbigt när man vet precis vad man vill ha, man vill ha det NU och man hittar det INGENSTANS.

Har letat växasäng till August ett bra tag nu men hittar liksom inte den rätta och hutlöst dyra är de flesta också. Hittade en på blocket som var så nära perfekt det går att komma, i Borlänge och till helt acceptabla 2000 kr. Men tror ni jag hann på den?? Nope, självklart inte. Och det grämer mig så fruktansvärt att jag missade den. Och nu duger lixom inte riktigt något annat. Har hittat flera fina men då finns de alldeles för långt borta, är för breda, för små eller så kostar de 3300 kr och det är fasen på smärtgränsen alltså.

Den som jag ville ha från början men fet-missade :(

Den här finns här i Borlänge för 3300 kr (DYYYR) men då får jag den vitmålad. Lite väl "blaffig" för ett barnrum kanske? Eller är det bara för att den är brun den känns så?

Den här finns oxå här i närheten. Fin modell tycker jag men då måste jag måla om den och det svider ju lite att betala 2500 kr och ändå behöva lägga massa jobb (och pengar) på den.


Hur ska jag göra? Vilken är finast? Ska jag vänta?
Har du något bra tips på var det kan finnas något liknande att få tag i? HJÄLP mig snälla ni!!!

3 kommentarer:

Annas hjärtan sa...

Jag tycker "tvåan och trean" är mycket finare än "ettan" - gillar inte det svarvade på den, så jag tycker du ska vänta lite, ha lite is i magen så dyker det säkert upp nåt bra till skapligt pris! Har du kollat med Loftgården uppe i Gagnef? Kram!

Anonym sa...

hej gumman i motala finns det en jättefin säng.vit 110 170 3000 kr. gå in på blocket och titta. kram. gagga.

Jag och prinsarna sa...

Hej mormor!
Jag kan inte hitta sängen.
Vilket datum var den inlagd?
Stora kramar