tisdag 31 mars 2009

Coop överraskar

I morse tog jag och Fabian en sväng ut till Coop. Skulle kolla på allväderstövlar till Albin och handla lite annat. Jag blev glatt överraskad när jag fick syn på denna söta serie porslin till kanonpris precis i ingången.






Hade jättegärna velat ha en kanna eller äggkoppar eller nåt men tyvär fanns det bara tallrikar, assietter, skålar och en vas. Och att köpa hela matservisen kändes inte sådär jättelockande, även om det antagligen hade varit superfint att duka med, så det fick bli två skålar till t ex godis eller grädde och en tallrik som får funka som kakfat. Jättegulligt tyckte jag. Passade även på att fynda lite på bokrean där det var halva priset nu. Perfekt!

Nej, nu ska jag ta med barnen ut och leka i solen i stället för att sitta här.

Kram kram!!

Inga kommentarer: