torsdag 26 mars 2009

Uppvaktning x 2

Just nu har jag hamnat i den lyxiga sitsen att jag har två grabbar som är kära i mig ;)
Först Anders såklart men nu även Albin som måste ha hamnat i den där berömda kär-i-föräldern-av-motsatt-kön-perioden. Jag blir överöst av ord som jag älskar dig, jag är så glad för dig, jag är kär i dig, lilla gumman, vännen, skutten osv och han vill pussas och kramas hela dagarna. Här om kväll vid läggningen så låg jag och Albin i sängen och småpratade och han sa som vanligt massa snälla saker och ville gärna pussas och kramas lite oxå. Efter en stund så säger han " åh, vad jag är glad för dig mamma" och jag blir såklart jätteglad och säger samma sak till honom och så skrattar jag lite och då säger han helt allvarligt "men skratta inte åt mig mamma, jag är så himla glad att jag har fått träffa dig" och så pussar han mig mitt på munnen och säger "åååh Emelie". Det värmde i mammahjärtat vill jag lova :) Min goa, älskade lilla kille.


Älskade, vackra unge!

Kram kram!!

1 kommentar:

Belfiore sa...

Vad fin han är lilla prinsen!

Hoppas ni mår bra allihop!

Kram/Maya