söndag 12 september 2010

Confession

I dag tänker jag vara lite korkad och visa upp mitt kaotiska hem. Brukar ju såklart alltid fota och lägga ut bilder när det är som finast hos oss. Städat och allt på sin plats. Men nu tänker jag vara lite tvärt emot och visa hur det allt som oftast ser ut. Jag har ju redan erkännt att mina barn är monster ibland så då kan jag ju lika gärna fortsätta att blotta mig ;) Såhär ser det alltså ut hos oss rätt ofta, som hos de flesta andra barnfamiljer misstänker jag ;)

Hallen med skor, kläder och barn överallt.

Tvätt på tork och stora klädhögar på hela bänken.

Gräsligt kök

Obäddad säng och sorterade tvätthögar som ska i maskinen, så småning om ;)
Överfull skänk

Albins rum, en riktigt bra dag faktiskt ;)

Vardagsrum

Sådär, nu behöver ni inte ha dåligt samvete för att ni inte alltid har det städat och fint ;)

Kram kram!!

4 kommentarer:

Lovilin sa...

Kul att se att det inte är bara hos oss det samlas på hög!

Kram
Linda

ull och betong sa...

Nu känner jag igen mig :-))

MalinB sa...

He he... du är inte ensam..
Vi är fler ;)

Kram Malin

Dalafrun sa...

De kanske är lite stökigt,men det är ett riktigt hem :-)
Det är så de ska se ut :-)
Ha en fin vecka.
/Sara