lördag 18 september 2010

Ordning och redan

Det verkar som att ju fler barn man får desto virrigare blir man. Så nu efter 3:an är det alltså värre än någonsin ;) Förut, innan barnen, hade jag stenkoll på allt, nycklar, plånböcker, tider osv. Nu är det lite sämre med den varan. Jag letar efter både min mobil och mina nycklar flera gånger om dagen och glömmer bvc-tider och dater med kompisar och är allmännt förvirrad. Men nu har jag i alla fall en lösning på ett av problemen. Ett nytt fint nyckelskåp. Så nu ska jag bara försöka att vara duktig och hänga in mina nycklar där istället för att lägga dem överallt och ingenstans, så jag slipper leta och slipper jag leta så kanske jag kommer iväg i tid oxå och slipper vara sen jämt ;)


Kram kram!!

2 kommentarer:

Liselott Forsberg sa...

Vilket snyggt nyckelskåp! Vart har du hittat det? Säker efter ett snyggt, stilrent & enkelt....men har lixom inte hittat det!
KRAMIZ!!

sara sa...

Villket fint nyckelskåp. Vart har du hittat det? Tack för en inspirerande blogg!