måndag 20 september 2010

Shopping förmiddag

I förmiddags tog jag, Sofia och våra minstingar en tripp till Sågmyra. Började med en titt på Calimero, men där hade det inte hänt mycket på inredningsfronen så det enda som fick följa med hem var två fina spetsar. En gammelrosa och en vit. Jag köpte det sista av den vita så då flirtade jag till mig den fina träspolen som den satt på oxå ;) Riktigt nöjd!



Efter Calimero fortsatte vi in på Lager 157. Och jag hittade faktiskt lite snyggt till herrarna i huset och två fina böcker till mig själv (de får ett eget inlägg i morgon). Och väldigt billigt blev det oxå. Kan inte bli bättre!

Marinblå huvtröja till Anders
(den ser lite urtvättad ut på bilden, men det är den inte i verkligheten)

Svarta huvtröjor till Albin och Fabian

Marinblå huvtröjor till Albin och Fabian


T-shits till Albin

Har tröttnat helt och hållet på alla glada, mönstrade kläder i regnbågens alla färger och med figurer och grejer på. Nej nu är det klassiska kläder som gäller. Marinblått, svart, rött, vitt och jeans. Snyggt och stilrent!

Efter shoppingen avslutade vi med både lunch och fika på Lagret sen bar det av hemmåt igen för att hämta våra stora kids på dagis. En riktig toppenförmiddag!

Kram kram!!

Inga kommentarer: