söndag 26 september 2010

Valbo

Här kommer lite bilder på sakerna som fick följa med hem från Valbo i fredags. Det blev inte så mycket handlat, men det jag köpte är jag väldigt nöjd med och priserna är jag mer än nöjd med ;) För er som aldrig besökt Oves affärsområde så kan jag varmt rekommendera det. Finns massa fint för en väldigt billig peng.

Kökslampa från Ikea. Äntligen har vi en lampa över bordet. Har varit utan i snart 1 år ;)


En till blomkruka så jag kan ha lika i köksfönstren
49kr
liten glasburk
15kr
Hjärta i trådslöjd som man kan ha som det är eller som anslagstavla.
29 kr
Söt tidningskorg som August ska få ha på sitt rum så fort jag målat den vit ;)
10kr

Snygga tröjor till grabbarna
Sen blev det såklart lite mer, trista grejer, som batterier, glödlampor, ljus osv.

Kram kram!!

1 kommentar:

Annas hjärtan sa...

Vad fina saker du köpt! Vi har ju lite lika smak där, skoj med tröjorna tycker jag :-) Jättefin banner också! Kram!