tisdag 1 februari 2011

Favoriter

De här jeansen är mina absoluta favoriter i Augusts garderob. Så snygga och coola med alla sömmar och detaljer. Jag hoppas att han kan ha dem ett bra tag till för de finns inte att få tag i längre och jag, klantmaja, köpte inga i större storlek när de väl fanns i butik. Så nu har han växtförbud ett tag ;)

Augusts personliga favoriter är såklart nappen och snutten. Betydligt viktigare är världsliga ting som ett par jeans ;)Och när vi ändå pratar favoriter så hade vi besök av min kusin Linda med familj idag. Sötaste lilla Wilma som precis fyllt 1 år blev självklart uppvaktad med paket och fika. August blev riktigt avis på hennes blomsterhus med små älvor.

Kram kram!!

5 kommentarer:

Karro sa...

De där jeansen är superfina! Hade också dom till minsta sonen men han har vuxit ur sina. Jag köpte dock nya större när dom kom igen, fast dom är lite mörkare. Han är riktigt gullig, lilla August! :)
Kram

Jag och prinsarna sa...

Karro:
Ja jag älskar dem. Augusts är i stl 80 och jag tror inte att det går längre än så på babay på lindex. Men med lite tur så kanske de dyker upp på barn nu till våren. Då ska jag köpa på mig ett lager ;)
Ha det gott!
Kram Emelie

MalinB sa...

De var väldigt tuffa!!! :)

Kram

Systrarna Virrpannor sa...

Coola jeans!!

Ser att du bor i grannstaden :)

Kram Mia

Karro sa...

oki dom fanns på barnavdelningen också, våra är i 98 tror jag:) Sen kom det en ny omgång mörkare med en camoflagestjärna istället :) Dom är verkligen superfina!
Kram