torsdag 10 februari 2011

Vårnytt mitt i vintern

Ute vräker snön ner och det är vintrigare än någonsin men i alla butiker börjar det bli vår. Det väller in massa nytt, fint och jag vill bara släppa loss och tokshoppa MASSOR. Kläder till hela familjen, inredning, blommor, you name it. Gud vad det är svårt att låta bli. Men 4 nya kuddar till sofforna i vardagsrummet har jag i alla fall kostat på mig. Resten får tyvär vänta tills lönen trillar in på kontot.

I morgon åker vi till Orsa grönklitt och stannar över helgen tillsammans med mina föräldrar och min lillebror. Det ska bli jättemysigt att komma iväg, äta gott, basta, åka pulka och skidor och bara vara tillsammans.

Kram kram!!

2 kommentarer:

MalinB sa...

Hej!

Ja, visst vill man göra vårfint :)
Vi håller på med renovering hela tiden tycker jag, det blir aldrig klart haha.. Bara lortigt, så man måste städa hela tiden ;)

Vet inte om du såg att jag svarade på ditt inlägg i min blogg, vi hittade en barnvagn i valbo när vi var där i söndags.

Hoppas ni blir av med er nu!


Vad fint det blev med nya kuddar! Tror mamma köpte någon liknande vit :)

Ha så kul i helgen!!

Kram Malin

Liza sa...

Hej!

Vilken mysig blogg du har!
Ha det bra!

Mvh Liza