lördag 19 februari 2011

Jobbhelg

Eftersom vi var i Orsa förra helgen, på min egentliga jobbhelg, så åkte jag på att jobba precis hela den här helgen istället + att jag stänger mån, tis och ons nästa vecka oxå, så det blir 6 dag i rad = inte många minuter över till att blogga på. Så jag misstänker att det kommer bli lite glest mellan inläggen de kommande dagarna. Men idag bjuder jag i alla fall på några bilder på min nya murgröna som står på vardagsrumsbordet.

Önskar er alla en toppenhelg i det fina vädret.

3 kommentarer:

MalinB sa...

Det är så kul med nya växter och blommor :)
Ha en härlig helg, trots jobb!!

Kram Malin

Liza sa...

Vilken fin blomma o kruka!
Får man fråga var du hittat krukan?
Är på jakt efter några liknande till mitt finrum..

Trevlig söndag!

Kram Liza

Liza sa...

Okej, tack för att du svarade!
Ska upp till Borlänge 1 april, får ta en kik då..! =)

Kram Liza