söndag 22 maj 2011

Det blir inte alltid som man tänkt sig

August är inte så förtjust i att sitta still och vara med på kort men när lilla Agnes var här för fotografering så skulle jag ställa in kameran ordentligt och då klättrade August upp på bordet och satte sig så fint och ville vara med på bild så det fick han självklart. Lika bra att passa på när han själv vill.


Här har det hänt massor i helgen. Mina föräldrar lånade med sig Albin och Fabian till sommarstugan i fredags eftermiddag så jag och Anders blev själva med bara August så vi har passat på att greja ute. Målat undertak, breddat och rensat häck, satt upp en stolpe och ett stuprör som blivit bortglömt och lite annat. Tanken var att vi skulle fortsätta idag och bland annat olja altangolven men det visade sig att vi hade två sjuka killar i sommarstugan så Anders åkte upp och hämtade hem dem i går kväll när jag jobbade. Båda killarna har sovit hela natten och vaknade pigga i morse så jag hoppas att det har vänt så de blir friska. Nästa vecka har Anders nämligen ledig vecka och då vill vi INTE ligga i magsjuka hela gänget.

1 kommentar:

Evelina sa...

Hej!

Ryggsäcken köpte jag på Åhlens 199 kr
Fanns i flera färger...
Den är super gullig och bra!
Kram.