fredag 6 maj 2011

Knopp

Köpte nya knoppar till sängborden här om dagen. De som satt på var så himla trista. Egentligen vill jag byta ut sängborden helt och hållet för jag tycker inte om att de är så djupa och höga men jag har inte hittat några bra och det känns inte superviktigt när vi faktiskt har, så massa annat går helt klart före nya sängbord. Men med nya söta knoppar på så känns det i alla fall lite, lite bättre :)



Före Efter




Idag är vi lediga hela familjen, samtidigt. Det hör inte till vanligheterna. Jag hade tänkt att vi skulle hitta på något men jag har faktiskt inte en aning om vad. Vi ska klura lite till och se om vi kommer på något, annars får det bara bli en slapp, slö skön hemmafredag helt enkelt.






Trevlig helg till er alla :)

2 kommentarer:

MalinB sa...

Önskar er en härlig ledig fredag och en skön helg!!

KRAM Malin

Villa Vinkelhaken sa...

Jättefina knoppar! =)

Ha en trevlig helg!
Kram Jenny