torsdag 19 maj 2011

Mera Agnes

5 kommentarer:

MalinB sa...

Hej "fotograf" Emelie!!!

Vilken gullig liten sessa och vilken duktig fotograf :)

Jag beställde små klistermärken med Tyra på (en av bilderna som du tog), som kom igår.

Blev jättebra! :)

Stor kram

Malin

Anonym sa...

Jätte fina bilder!!!! Du är jätte duktig Maud!!

Alla Kramar!!

Jag och prinsarna sa...

Hej Malin: Tusen tack, vad glad jag blir ;) Vad roligt att göra klistermärken av korten. Vad ska du göra med dem? Nåt skoj?
Stora kramar

Jag och prinsarna sa...

Tusen tack Maud för dina snälla ord. Nu jäklar är det dax för date tycker jag :)
Stora kramar

MalinB sa...

Hej igen!!

Ja, jag beställde en hel del kort på syrran, som jag gjorde en grej av till hon fyllde år och då såg jag att man kunde beställa klistermärken så jag beställde bara några för att testa på Tyra. Det blev jättebra så jag funderar på att beställa fler sen när jag ska göra dopinbjudningarna :)

Kramisar!