fredag 20 maj 2011

Tips mottages tacksamt

Idag tänkte jag be er om lite hjälp :)


Vi ska nämligen bygga ett plank på våran altan för att skyla av lite insikt där vi har möblerna och sitter och äter och jag har idétorka. Har suttit och googlat för att få lite tips men har inte hittat något som jag verkligen fastnat för. Har ni sett någon fin bild på plank/spaljeer? Kan inte ni vara supergulliga och skicka hit lite länkar med tips i så fall??

Jag har en liten idé om att eventuellt bygga in ett gammalt avlångt fönster för att få det lite charmigt.


Åt det här hållet fast bara en sektion

Annars kanske några kryss längst upp... eller bara superenkelt och med hyllplan på insidan att ställa saker på? Hm jag vet inte alls alltså...

1 kommentar:

Emmas idéer sa...

Hej Emelie.

Nu har jag ingen bild att länka men jag håller definitivt på modellen med ett gammalt inbyggt fönster. Det är superfint.

Kramar