söndag 15 maj 2011

Irritation och sommarnytt

Fy vad jag är trött på blogger. Det är därför det blir så dåligt med inlägg. Inget hamnar där man vill ha det, det blir megamellanrum överallt och ibland går det inte ens att publicera inläggen. Irriterande som sjutton!


Här har det i alla fall inte hänt något speciellt. Vi har ledig helg tillsammans för ovanlighetens skull så igår var Anders på cirkus med stora grabbarna och under tiden så passade jag och August på att ta en promenad i det fina vädret och handlade lite nytt på Kupolen. Vi hade inga planer alls för kvällen men så dök ett par vänner med barn upp och så förvandlades våran halvtrista lördagskväll till en supermysig grillkväll med god dricka, trevligt sällskap och Eurovision på tv. Idag är det grått och trist så det får nog bli en innesittardag och lite välbehövd städning tror jag.


Det här köpte jag till mig själv igår.


Armband och örhängen från KappAhl3 söta vardagslinnen till varma sommardagar


Blomspännen till håret

Inga kommentarer: