tisdag 3 maj 2011

Glest mellan inläggen och tätt mellan prickarna

Här hemma har vi en galet prickig liten kille som verkligen lider. Jag tyckte Albin och Fabian hade mycket men det är inget mot hur August ser ut och dessutom så har han hela munnen full oxå. Stackars, stackars liten! Han gråter och kliar dygnet runt och vill bara bli buren. Jag hoppas att det värsta är över nu och att det ska börja vända i morgon.


Igår var det jordnötsringar och mjölk som gällde

Och idag har det varit bullar och juice

6 kommentarer:

Anonym sa...

men oj oj stackars liten så mycke prickar.krama honom från oss. kram gagga.

Evelina sa...

Men herre gud så han ser ut stackar'n! =(
Fy så jobbigt!!!
Tur att han inte kommer komma ihåg det iaf...
Kram på er!♥

Emma sa...

Stackars liten, jag lider med honom.... Hoppas han blir bra snart!
Kram Emma

Liza sa...

Åh fy.. stackars liten!
Det kliar o ryser på hela mig bara av att se honom!

Ha det bra!

Kram Liza

MalinB sa...

Oj vad mycket prickar, stackars lilla plutten, hoppas det värsta har varit nu och att det blir bättre för honom.
Stor kram till er från mig ♥

Jag och prinsarna sa...

Ja han åkte verkligen på en rejäl omgång våran lilla stackare. Men nu är det värsta över och det har slutat klia och det känns så skönt att ha det överstökat, för alltid. Tack för era gulliga ord :)
Kram kram