torsdag 15 december 2011

Det är inte klokt!

Nu är det bara lite drygt 3 veckor kvar tills vi åker. Känner mig lugn som en filbunke och har inte ens börjat planera och packa. Inte alls likt mig! Tror att det beror på att jag faktiskt inte har fattat att vi åker snart. Vi har pratat om den här resan i nästan 2 år och planerat den i över 1 år så det har lixom varit så långt fram att det inte kännts verkligt. Men nu är det ju snart dax. Tänk att vi ska åka till solen och värmen och bara slappa, sola, bada, äta och ha det helt underbart bra i två hela veckor.
Precis, exakt här ska vi spendera våra dagar ;)

Och tänk att vi ska flyga 2x15 timmar med tre barn. Hur sjutton ska det gå??? Någon som har flugit långt med små barn som har tips på saker som är bra att ha med på planet? Och jag vill gärna ha tips på saker som kan vara bra att ha med sig, till stora och små, i Thailand oxå. Nån speciell medicin kanske? Nåt plagg? Hjälp mig ;)

1 kommentar:

Evelina sa...

Guuu va underbart! Vill oxå...