onsdag 7 december 2011

Värre än att föda barn??

Japp, det blev som jag förutspådde. Jag blev sjuk!! Minns inte ens sist jag hade feber men nu fick jag prova på det igen. 38.7 hade jag som mest igår och fy så ynklig jag var då. Hade verkligen ont i hela kroppen och jag var nästan på vippen att falla ner på karlarnas nivå och gnälla om att det är värre att vara sjuk än att föda barn. Tack och lov så gick det över på en dag och nu är jag bara dyngförkyld, som resten av familjen.

I morgon måste jag ta tag i städning och bakning inför Fabians 4-års kalas på lördag. Känner mig inte så himla upplag för kalasfix efter två veckors sjukdomar men bara jag får upp farten så ska vi nog få ordning på allt, så den lilla herren får det som han vill ha det med blixten-muffins och allt.

Det eldas flitigt i kaminen varje dag. Gud så varmt och mysigt det blir. Extra skönt när man har feber och fryser såklart.

1 kommentar:

Annas hjärtan sa...

Usch så trist, friskkramar från mig! Se till att piggna på dig nu så vi kan ses!!