måndag 5 december 2011

Hej från sjukstugan

Här fortsätter sjukdomarna att gå runt. Anders var sjuk förra veckan. Fabian har haft feber sedan i torsdags och varit riktigt hängig och förkyld. August är förkyld och hade feber i en dag och Albin har klarat sig helt och hållet hittills. Jag och Anders är förkylda och i går så blev jag jättehes och nu känner jag mig sådär öm i hela kroppen och det känns som att jag ska få feber. Bara att vänta och se. Till helgen måste vi i alla fall vara friska för då ska vi ha 4-års kalas för Fabian.

 Lite snö kom det idag igen men det lär väl inte få ligga kvar. Tråk och slask bara. Nu vill jag ha riktig vinter med massa gnistrande, vit snö, några minusgrander och sol. Gud så härligt!

Lite kassa kvällsbilder tagna med blixt bjussar jag på idag ;) 
Röda detaljer, mossa, och hyacinter känns lite lagom juligt såhär i advent. Det mesta pyntet får vänta till veckan innan jul.




Nu ska jag krypa ner i soffan och jag tänker inte kliva ur den förrän det är dax att flytta över till sängen i kväll nån gång :)

3 kommentarer:

MalinB sa...

Så drygt! KRYA PÅ ER!!! Kram kram

Fru B sa...

Så skönt att krassligheterna kom nu och inte till jul, även om det varit bättre att de inte kommit alls! KRAM

The House sa...

Hej, vi har samma status här på sjukdomarna :/
Tänkte tipsa dig om att jag har en tävling på min blogg. Hoppas ni kryar på er snart. / Frida