fredag 2 december 2011

Zoom, zoom...


Nu jäklar kan jag ligga i skuggan under en palm i Thailand med en drink i handen och fota barnen som badar i havet utan att ens behöva resa mig upp. Är supernöjd med mitt nya, fina objektiv till kameran. Superroligt att kunna zooma in ordentligt och slippa störa barnen när man fotar dem. För det är ju egentligen de där bilderna som blir tagna utan att någon vet, som blir allra bäst. När man lyckas fånga ögonblicket på håll.

Hela grabbligan på Mallis -10 och snart bygger vi sandslott på stranden i Thailand. Lovely!!

Idag är jag hemma och vabbar. Fabian har feber sedan igår morse. Vi andra är fortfarande friska och krya och jag hoppas att vi får fortsätta vara det. Vi har absolut inte tid att vara sjuka nu när det är december med allt vad det innebär + kalas för Fabian. Fullt upp med andra ord.

1 kommentar:

Fru B sa...

Vilken härlig "blå" sommarbild : ) KRAM