lördag 18 februari 2012

Ben10 disco

Idag får ni se lite bilder från Albins Ben10 disco som han hade förra helgen. Allt matchade såklart i svart och grönt. Det mesta är köpt på Barnkalaset.se. En superbra sida med MASSOR av kalasprylar för den som inte orkar springa runt och leta i massa olika affärer.

Svarta och gröna ballonger och serpentiner

Kalasbordet

Ben10 dukning

Bordsplacering
Grymt cool vimpel i äkta plast som utklassade mina hemsydda grejer totalt enligt Albin.

Chokladbollar i blått och grönt

Ben10 på tårtan oxå såklart

6 ljus i matchande färger ;)

Godispåsar till alla barn
Födelsedagsbarnet apar sig lite.

Kung på dansgolvet.

6 kommentarer:

MalinB sa...

Jaha vilket bra tips på hemsidan! Måste spana in till Tyra fyller 1 :) hoppas allt är bra med er! Såg ut som ett coolt och gott kalas :)

Annas hjärtan sa...

Bästa festen på länge enligt Thilda. Kram till er!

Jag och prinsarna sa...

Malin: Ja den sidan är toppen för där finns ALLT. Så slipper man springa och leta i olika butiker och försöka samla ihop till allt man tänkt sig. Ja gud det är ju snart dags för 1-års kalas hos er. Gud vad roligt! Har du några planer på kalastema till lilldamen? Albin var helnöjd med sitt kalas. Jag är väl inte så mycket för såna där fula figurer från tv men det var ju hans kalas så han fick bestämma och jag tycker det blev rätt coolt ändå ;)
Kramar

Jag och prinsarna sa...

Anna: Vilken tur att Thilda gillade partyt :) Liiite dålig på att fika var hon men annars så skötte hon sig exemplariskt ;)
Kram till er

Anonym sa...

oj oj vilket fint kalas.du är då helt fantastisk till att ordna.kramar. gagga.

MalinB sa...

Känns konstigt att hon snart blir 1 år, men i och för sig är hon bara 10 månader, så jag har liiite tid att vänja mig. Nej jag har inte kommit så långt med planeringen, vi bor så litet så alla får inte plats här ;) Därför funderar vi på att hyra en lokal så man kan ta alla samtidigt.. Vi får se. Kan tänka mig att det blir en del rosa och lite prinsessigt ;)