tisdag 7 februari 2012

Mycket på gång

 Nu har det blivit dåligt med bloggande senaste tiden. Har haft fullt upp med mycket jobb och vardagssysslor och i morgon kommer svärmor från Brasilien hit och hälsar på och stannar några nätter så jag har såklart städat och grejet som en tok. På torsdag fyller älskade Albin hela 6 år och det kräver ju lite förberedelser, på lördag är det kompiskalas och på söndag är det kalas för släkten. Bullar hann jag med att baka i går när jag slutade tidigt och kalaspryttlarna med Ben10-tema är inhandlade men resten av förberedelserna får nog vänta till samma dag som kalaset för innan dess har jag inte en minut över. Tur jag har en lista och hyfsad koll på läget så det går undan när det väl är dax ;)
 
 
Bullar i stora lass
Albins inbjudningskort

Inga kommentarer: