torsdag 16 februari 2012

Coolaste mössan...

...på finaste killen
För några veckor sedan så var jag in på Lindex och hittade skitsnygga mössor. Jag var stressad som sjutton och visste inte vilken storlek jag skulle ta och kunde inte riktigt bestämma mig för om alla grabbarna skulle få en varsin eller om bara August skulle få så tillslut sket jag i det och tänkte att jag åker tillbaka senare när jag har tid och så hinner jag funderna. Men så glömde jag helt bort det...tills jag kikade in i kussifins blogg och fick syn på barnens ursöta tremänning Max i just den mössan. Och då må ni tro att jag fick eld i baken och kastade mig ner till Lindex igen. Och tack och lov så fanns det mössor kvar, men bara i Augusts storlek, så mitt tidigare problem var ju lätt löst. Det fick bli en mössa till lilleman bara.

 Han blev så himla fin i den så jag var tvungen att ta MASSA kort. Och August ställde snällt upp och poserade i säkert 10 minnuter.





Men sen började han få nog och la till ett uttråkat ansiktsuttryck..

...slet av sig mössan...

 ...och påstod att den kliade som sjutton.


Så då la vi ner fotosessionen på studs.
Sötungen :)

Inga kommentarer: