lördag 25 februari 2012

De BÄSTA!!

I måndags hade vi finbesök av familjen Belfiore. Tacos och minisemlor stog på menyn. Trots att det är kaos och barn överallt (vi har ett helt 7-manna lag + en avbytare tillsammans) när vi umgås så är det bland det trevligaste som finns. Det känns verkligen sådär avslappnat skönt när man umgås med dem. Alla hjälps åt med maten och rotar här och där, tröstar och skäller på barnen (kvittar vems det är), dammsuger lite och hänger lite tvätt. Det är så himla skönt att umgås med likasinnade på något vis, det blir så mycket lättare då. Och Belfiores är verkligen underbara så dem håller vi hårt i ;)
Både jag, Albin, Polly och Freddan har fyllt år sedan sist vi sågs så vi körde lite light-kalas i måndags. Polly fick kläder och Freddan ett olivträd av oss och Albin fick en jättesnygg huvtröja och ett legospel av dem.

Albin in da hood från Belfiores

Och det bästa av allt var att jag också fick present :)
Och inte vilken present som helst, en superfin rosa present. Nu var jag ju såklart så galet nyfiken så jag hann inte fota det fina paketet så därför bjussar jag på det sönderrivna papperet och snöret idag ;)
Så himla vårigt och fint!

Och så får ni självklart se innehållet också.

En minivispskål

En grytlapp som är prickig på ena sidan

och blommig på den andra

Och smaskig hallontryffel i strut

Maya har stenkoll på vad jag gillar :)
Tusen, tusen tack bästa familjen för en mysig kväll och för superfina presenter.

Inga kommentarer: