torsdag 8 januari 2009

Bloggtorka

Sorry allihopa, nu är det lite bloggtorka igen. Händer inget särskilt här. Vi njuter av de sista dagarna innan dagis och jobb sätter igång på måndag igen. Fy, jag fasar nästan. Det är så underbart skönt med sovmorgon. När man kan ta morgonen i sitt eget tempo, mysa runt i pyjamasen extra länge och äta sen frukost. Härligt!

Igår hade vi besök av Terese och Alma. Jätteroligt! Och idag har vi varit och hälsat på hos Matina, Lukas och nya lilla Tim. Åh vad man blir bebissugen när man håller såna där små pluttar.

Här om dagen så damp det ner en inbjudan till klassträff i min postlåda. Det var tydligen 10 år sedan jag slutade 9:an. Det är ju inte klokt! Hur gammal har man blivit egentligen!?? Måste verkligen försöka och hitta något supersnyggt att ha på mig då. Man måste ju visa upp sin bästa sida. Speciellt eftersom jag är den enda (vad jag vet) i min gamla klass som har barn och två dessutom. Det får inte synas ;)

♥ Kram Emelie ♥

3 kommentarer:

Annas hjärtan sa...

Haha, tror du inte att hon fick en gitarr TILL i julklapp?? Farmor och farfar hade glömt kolla med regeringen *s*
Kram!

Belfiore sa...

Hallå där!

Hur går det med bloggtorkan?! Inget kul som hänt? Vi måste ju ses snart! Tack för senast förresten! Det var mycket trevligt. Nästa år blir det hos oss och jag lovar att vi ska äta tidigare än sist...

Jag önskar att jag kunde ha både torktumlare och torkskåp men det finns ju inte riktigt plats för det. Om man inte bygger på höjden vill säga. Åhh, jag känner mig helt velig...

Den här veckan jobbar jag supermycket men vi kanske kan ses en sväng nästa vecka?

Hälsa prinsarna!
Kramar/Maya

VILLA VRÅKEN sa...

Hej! Vilken fin blogg du har!! Har ni oxå byggt hus?? Vart då någonstans// Linda