torsdag 29 januari 2009

26 bast

Jaha, då fyller man 26 år idag då. Det är ju för sjutton inte klokt. Jag kan börja säga "för 20 år sedan hände det och det" då är man gammal. Fast jag känner mig som 18 och man är ju inte äldre än man gör sig. Och 26 är väl ingen ålder heller. Jag har ju ändå kommit en bit på väg med sambo, hus och 2 barn så jag behöver i alla fall inte känna mig stressad på något vis. Men 26 alltså, det svider liiite....

I går var familjen här på lite födelsedagsfika. Riktigt trevligt! Fick fira en dag tidigare dels för att min ena bror skulle till England idag och dels för att jag ska jobba i kväll. Skoj va? Sitta i Hemköpskassan på sin födelsedag. Vilken present! Fast jag har fått andra fina presenter oxå. Bla pengar, blommor och en disktrasa (!?) igår. Och i morse blev jag uppvaktad av alla mina grabbar med en klocka, parfym och badskum. Så nu måste jag iväg till kupolen nån dag och uppdatera garderoben med lite nya vårkläder. Ska bli superskoj att få shoppa loss åt sig själv för en gångs skull. Och därför så kommer jag väl hem tomhänt oxå, brukar vara så.

Nu ska vi sätta fart här. Ska snart ner på stan och äta födelsedagslunch på Coco thai.

Kram kram!!

3 kommentarer:

Belfiore sa...

Grattis pinglan!

Vår lilla pingla blir ju oxå 1 år idag så vi får fira er nån dag här framöver!

Kramar/Maya

Anonym sa...

Grattis :-))
Å du e ju rena ungdomen. Jag fyller 29 snart,de e ångest de.. Ett år kvar till TRETTIO lixom.. hi hi.
Hoppas du haft en bra födelsedag :-)

MalinB sa...

Grattis Emelie på 26 års dagen =)! Hoppas att du haft en underbar dag (trots att du jobbar ;)
Och hoppas att ni får en underbar helg!

Stor Kram till dig från
Malin

www.modeshow.se