söndag 1 februari 2009

Snart slut på helgen

Nu börjar helgen lida mot sitt slut. Äntligen säger jag, tvärt emot alla andra. Har nämligen varit min jobbhelg och det känns så skönt att den är avklarad. Nu är det över en vecka tills jag ska jobba nästa gång. Najs! Till veckan har vi inga specielle planer alls. Ska träffa Anna lite, vi behöver komma igång med våra härliga långpromenader igen och så ska vi försöka få in en tur till öppna förskolan med småkillarna oxå. Sen har det dykt upp en hel del nallebeställningar som vi behöver sätta igång med och så ska det planers lite inför Albins 3-års kalas nästa helg.

Här kommer några bilder på de fina blommorna jag fick när jag fyllde år. De flesta verkar ha koll på att jag gillar vitt och rosa ;)







Trevlig söndag på er allihopa.

Kram kram!!

Inga kommentarer: