tisdag 17 februari 2009

Sågmyra

Hade som vanligt en jättemysig dag med Frida och smågrabbarna och även Madde igår. Det blev en tripp till Sågmyra precis som jag var sugen på. Frida behövde nya jeans så det passade ju perfekt. Tack och lov så fanns det inte så mycket på Lager 157 så jag kom rätt billigt undan. Men inne på Calimero där emot finns det ju verkligen hur mycket mysigt som helst. Hittade en hel del som jag ville ha, mest till barnen. Men jag behärskade mig och nöjde mig med ett ord och ett hjärta som man kan sätta på väggen (eller var man nu vill ha det) så nu står det KÄRLEK så fint ovaför våran säng. Det är lite vint och snett, men det känns mest charmigt. Är helnöjd :)


Det ska sitta en bild på Albin i den högra ramen, just nu är det bilden som satt i när jag köpte den. Det är inte jag och Anders ;)



Kram kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

Heej! Nej jag har inte fått upp mitt än, pappa skulle komma förbi med dubbelhäftande tejp ikväll. Gud vilken tur att det gick att laga! Ja du får komma förbi och kika när jag fått upp mitt. Tusen tack för hjälpen med korten också, haha nu är dom äntligen ivägskickade! Hoppas vi ses snart igen! Massa kramar!

Mamma Linda sa...

Men GRATTIS nr 3, va kul :-) Fin blogg du har. Vädigt söta de där vetenallarna. Sugen på en blir jag, får återkomma.

Kram Linda