söndag 1 februari 2009

HEMLIS ;)

Nu har vi gått och sugit på karamellen själva i över en månad så nu är det dax att dela med sig. Så nu släpper jag bomben... Om allting går som det ska så ska vi ha en liten BEBIS i slutet av augusti. Det känns såklart helt underbart och hittills så mår jag hur bra som helst. Håller tummarna stenhårt för att det får fortsätta såhär bra. För man har ju inte direkt någon tid över när man kan ligga och må dåligt på soffan och tycka synd om sig själv när man har två små vildar hemma ;)



Kram kram!!

7 kommentarer:

MalinB sa...

Hej

Gu va kuuul =)

Massor av STORA grattiskramar till er!
Hoppas att allt kommer gå bra =)

/Malin

www.modeshow.se

Anonym sa...

Åhh va kul, stort grattis och välkommen till 3-barnsträsket :-)! Nej då, 3:an är nästan bara ren njutning, det mesta av går ju redan på rutin!
KRAM!/ Helena

Belfiore sa...

Grattis kompisar! Det var på tisen ;) Snart är ni kapp oss!

Kramar/maya

Anonym sa...

GRATTIS! Väntar själv första.. =)

Anonym sa...

Jättegrattis! Då får vi nästan samtidigt, vi ska få en till i början av augusti. Jättekul. Kram på dig

Anonym sa...

Grattis emelie :)
/ vickan

Anonym sa...

hörde nyheten grattis o många kramar.men jag har haft mina aningar. ta den mörka skylten den syns bäst tycker jag.kram mormor.