måndag 16 februari 2009

Frida-måndag

I dag är det obligatorisk Frida-måndag. Jätteroligt! Som vanligt så har vi inte en aning om vad vi ska hitta på i förväg. Både lider av lite fantasibrist. Det brukar sluta med kupolen, Falun eller ibland Valbo och Ikea. Men idag vet jag inte vad det blir. Det skulle faktiskt vara roligt att åka till Sågmyra när jag tänker efter. Det var riktigt länge sedan sist. Det ska jag nog föreslå. Fast jag har inga pengar, som vanligt. Men man kan ju alltid kika och hoppas på att det inte finns något vettigt, eller bara köpa det absolut "nödvändiga" man hittar. Och bara för att jag inte har pengar så finns det säkert hur mycket som helst. Vi kanske ska hoppa över det och stanna hemma och äta pölsa istället. Vi får se vilket alternativ Frida nappar på ;) Nu ska jag göra mig klar här så hon slipper hitta mig framför datorn i morgonrock. Ingen vacker syn.

Kram kram!!

1 kommentar:

Anonym sa...

haha vad roligt att jag föreslog Sågmyra innan jag läst din blogg! :P Vi har en bra tradiotion på G här känner jag! Jag gör inget hellre än umgås med er på min lediga måndag! :)