lördag 28 februari 2009

Bloggtorka

Idag har min mamma varit på mig om att det är lite dött i min blogg (och jag håller med, FÖRLÅT!!) så jag kastar in ett snabbt inlägg såhär på kvällskvisten. Egentligen har jag inget speciellt att skriva om. Har kommit in i en bloggtorkeperiod. Barnen har varit halvkrassliga i över en vecka så Albin har inte varit på dagis och vi har mest varit hemma och tagit det lugnt om dagarna. I helgen har jag jobbat, jag har inte tagit några kort och det har inte hänt något alls på pyssel eller inredningsfonten = inte så mycket att skriva om ;)

Idag har vi i alla fall varit hos mina föräldrar på middag. Gott, gott! Efter maten åkte Anders och jobbade och jag, mamma och grabbarna tog en promenad till kupolen. Eftersom vi kom iväg lite sent så hann vi bara med leksaksaffären och McDonalds men det var Albin helnöjd med ;) Och vi vuxna fick i alla fall frisk luft, motion och glass och paj så vi var oxå rätt nöjda. Både Albin och Fabian somnade i vagnen på väg hem och jag hade turen att det gick rätt bra att klä av och lägga över dem i sina sängar så nu har jag fått en lång kväll för mig själv. Passade såklart på att ta ett varmt långt bad och nu blir det några minuter framför datorn innan det är läggdax även för mig.

I morgon är det Frida-måndag igen. Ska bli jätteskoj. Först ska vi passa på att slinga mitt hår medans Albin är på dagis och sen blir det nog en liten tripp någonstans. Var vet vi som vanligt inte i förväg.

Kram kram!!

Inga kommentarer: