lördag 21 februari 2009

GreenGate

Jag är medlem på en sida som med jämna mellanrum skickar ut små undersökningar och frågeformulär via mailen och om man svarar på dem så får man poäng som man kan handla för i deras poängshop. Jag har aldrig kollat vad det finns i den där shoppen innan, men igår så tog jag mig en liten kik. Och jag blev verkligen glatt överraskad. Det fanns verkligen massa fint man kunde spara ihop till, bla en Kitchen aid i valfri färg (krävdes såklart omänskligt med poäng) men det fanns även en lite ruta med massa fint från GreenGate som man fick välja på och där släppte jag loss mina poäng. Tycker att dom har så himla mycket fint. Så detta är på väg hem till mig nu. Och jag hoppas att det går snabbt ;)


Kökshandduk


Kökshandduk


Superfin kviltad strandmatta som jag ska ligga och sola på hela sommaren medans mina två små barn leker snällt runtomkring och min sambo serverar mig smaskiga drinkar. Alkoholfria såklart ;)

Är det någon som är lite sugen på att gå med kanske? Det krävs inte många poäng för att sätta igång och shoppa. Värvar du 4 vänner så har du tex ett paket servetter (400p) från GreenGate eller 6 vänner en kökshandduk (600p). Man får ca 25-500 päng för varje genomförd undersökning och 100 poäg för varje värvning. Jag tänker vara lite ful och inte berätta adressen för jag vill ju såklart gärna ha lite värvningspoäng ;) Men är du intresserad så skriv din mailadress som en kommentar (jag publicerar den självklart inte) så skickar jag över en länk till dig som du gärna får använda :)

Det är ovanligt lugnt och tomt här idag för storebror vägrade nämligen följa med hem igår efter middagen hos mormor och morfar så han fick sova kvar där. Så nu ska vi äta lite frukost här och så får vi se när Albin behagar komma hem igen.

Kram kram!!

1 kommentar:

Lilla fröken kavat sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.